tisdag 14 september 2010

Tv

Nu har jag senaste veckan ägnat mig åt att titta lite på TV och vips så hänger jag med i snacket. I alla fall lite. Någon såpa om folk i Säffle som söker dejter som jag nog måste titta på dock förstår jag. Där i kring går mesta snacket märker jag.

Halv åtta hos mig har jag sett några avsnitt av nu. Dock inte lyckats med hel vecka. Kommentatorn är bäst. Men otroligt roligt att se vad som hittas på. Min mellanpöjk tycker jag ska söka och det tar jag som en komplimang. Kommer dock inte ske för de går väldigt mycket husesyn i det programmet. Ni som känner mig vet att husesyn är det fulaste ord jag vet. Laga mat och duka till 4 pers skulle jag nog klara däremot. Vem skulle inte föresten?

Biggest looser! Jodå, det har jag sett 1 avsnitt av. Igår. Det var för att jag hade varit väldigt duktig hela dagen med både mat och motion. Häromdagen åt vi chips vid TV och då sappade jag snabbt förbi och valde något som jag inte ens kommer ihåg.

Idol har jag sett också. Idag och i fredags. I fredags var det ju från Karlstad och äldste sonen var med och körde en Impala som Peter Jhide åkte runt  på taket på. Det var ju mamma tvungen att se.

Häromkvällen var det ju premiär på något som hette typ Kung av Tylösand eller något liknande. Det verkade ju har rivit upp både himmel och jord redan innan det visades, så det var jag tvungen att sitta uppe och vänta på. Dessutom gick det på femman så jag var tvungen att bänka mig på övervåningen i den där hemska "knarkar"kvarten som ungdomarna har. Bär mig alltid emot. 10 min fick det programmet av mig kan jag säga. Inte kommer det få någon mer heller kan jag lova.

Ja, TV program i all ära men det blir väldigt mycket reklam om man ser 1 program eller 2 på kvällen. Inte så mycket snackisar om det bara. Möjligtvis Ica Stig då.



Ja, annars så rensar jag svamp. Mycket av den varan i skogen nu. En liten skörd varje dag har det blivit senaste veckan. Härliga Höst!

1 kommentar:

  1. Ja själv har jag inte sett ett enda av dessa program mer än Idol.Men när det var i karlstad missa jag ,får kolla över datorn.

    SvaraRadera