onsdag 19 december 2012

Julstökar


Paket ska slås in

gör vi allihopa, allihopa, allihopa. Julstökar gör vi allihopa. Jag med! Jag med och du med!

Eller hur? Vi är nog olika med var och hur vi julstökar men de flesta av oss har lite extra så här inför jul.
Jag stökar både här hemma och på jobbet så mycket jag bara hinner.

Idag skulle jag bara vilja be er alla att vara tacksamma för den lilla eller stora stress ni känner. Både den stressen för att det rullar för mycket pengar och för den att ni har väldigt mycket praktiskt som ska hinnas med innan den stora dopparedagen.

Bröd ska bakas


























All denna julstress som vi själva är med och skapar är ju endast för att vi har någon eller några att dela vår jul med.
Alla som är ensamma har ingen julstress!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar