måndag 1 november 2010

A Night At The Opera

Söndag kväll och uppsättningen "A Night At The Opera" med Johan Boding på Scala teatern i Karstad. Oj oj vilken röst, vilken musik, vilken karl !

Johan Boding vill jag höra mer av
Johan Boding var ju pricken över i som det naturligtvis alltid ska vara med en frontfigur. Rösten är inte milsvidder från från bandets orginalröst. Men allt det andra var också helt suveränt. Musikerna klockrena och var och en otroliga på sina instrument. Kören gjorde också ett bra jobb. I Queens låtar ar det ju väldigt mycket kör som krävs, vilket de lyckades med.

De kommer tillbaka till Karlstad och det fanns några biljetter kvar på adventsöndagen och jag kan lova att ni ångrar er inte om ni lyckas få en av dem.

2 kommentarer:

  1. Va kul att det var bra! vi ska dit den 27/11 tror jag nog det var, ser jag fram emot=) ha det så gött! kram

    SvaraRadera
  2. vill jag oxå,men får se om tiden o pengarna räcker till,ska ju shopa loss på ullared ;-)

    SvaraRadera