torsdag 19 augusti 2010

Födelsedagspengarna

är nu spenderade. Fick lite pengar och presentkort när jag fyllde 40 i maj. Kalas gick av stapeln den 10e juli. Igår bar det iväg mot staden för att inhandla nytt objektiv till min kamera som jag för övrigt förärades av maken på födelsedagen förra året.


Amatör som jag är så har jag inte så jättebra koll på om det är "rätt" saker jag köpt för pengarna, men det är iallafall en förbättring. Så mycket vet jag. Igår knäpptes det kort för fulla muggar. Testa, vrida, vända, trycka, ändra och svära. Objekten varierade men Ester min lilla goda hund blev rätt trött på mig kan jag lova. Hon var förföljd av mig rätt så mycket.













<>


<>

Puss

1 kommentar:

  1. Vilka jättefina bilder!!! Nästan så jag längtar efter att fylla 30 så jag kan önska mig den där kameran ;-)

    SvaraRadera