tisdag 12 oktober 2010

Blog Award

Det finns några få bloggar som jag följer. Några följer jag "slaviskt". En av dem är Livet i Böj . Gissa om jag idag blev extra glad när jag idag läste hennes blogg och upptäckte att jag fått en Award av just Jolin som har denna blogg. Tack snälla Du!




-Välj tre saker som ligger dig varmt om hjärtat
-Skicka vidare till 5 bloggar...
-Publicera en bild som gör dig glad








Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat:

1: Min familj naturligtvis. De är ju mitt allt, min glädje och mitt bekymmer. De ligger mig inte bara varmt om hjärtat. De fyller det <3 . Älskar er!

2: Mitt hem, då framförallt mitt kök. Där kan jag vara kreativ utan att behöva vara flitig med att städa. Laga mat och baka fyller jag stor del av mitt liv med.

3: Hör och häpna, mitt jobb! Har ett av de bästa jobb man kan ha. Detta inser jag eftersom jag haft andra jobb. Kan naturligtvis hata mitt jobb vissa dagar men, vet att de flesta har inte så inspirerande och varierande jobb som jag har.


Skicka vidare till 5 Bloggar

Inte så svårt. Ungefär så många jag kollar :)

1 Min lilla tvillingsysters så klart  Min egen lilla sida
2 Mariannes " en av barnflickorna" Mariannes pusselbitar
3 Inspiration i vitt
4Vägen från 137 kg
5Två ting hem o hår



Publicera en bild som gör dig glad



Mina 3 pojkar samlade på en och samma bild. 1 år sedan.


3 kommentarer:

  1. Din blogg var ett självklart val för mig!
    Jag läser den alltid, även om jag är sämst på att kommentera.
    Men det står alltid en massa kloka ord här som jag tar till mig!
    Så fortsätt skriv!!!!!

    SvaraRadera
  2. Oj tack kära syster får se om jag klara av detta .kram

    SvaraRadera